Saturday, December 11, 2010

Keliru - Ruth Sahanaya

Lagi Keliru dari Ruth Sahanaya ni my favorite song... banyak kenangan-kenangan saya bersama lagu ini!!! Jom layan lagu ni sebentar untuk release tention....




Keliru - Ruth Sahanaya

Di lubuk hatiku tersimpan
Ada rasa bimbang
Yang enggan ku ceritakan
Ternyata baru ku sadari
Sirnanya hatimu
Yang engkau simpan untukku

( korus 1 )
Aku cinta kepadamu
Aku rindu di pelukmu
Namun ku keliru
Telah membunuh
Cinta dia dan dirimu
ohhhh....

Oh... Tuhan
Maafkan diriku
Telah melangkah lubuk
Memberi bimbang di hatinya
Kutahu
Engkau telah berdua
Tak mungkin kurasa
Melepas kasih antara kita

( korus 2 )
Aku cinta kepadamu
Aku rindu di hatimu (di pelukmu)
Namun ku keliru
Telah membunuh
Cinta dia dan dirimu

( korus 3 )
Aku cinta kepadamu
Aku rindu di pelukmu
Ingin ku akhiri
Yang telah terjadi
Lamunan membawamu kembali

Engkaupun keliru
Menilai erti cinta kita
Yang kau kira selamanya

( ulang korus 2 & 3 )

Namun ku keliru
Telah membunuh
Cinta dia dan dirimu

( ulang korus 3 )

Kembali...

No comments:

Post a Comment