Thursday, May 13, 2010

Model Laptop terbaru pilihan hati.

Wah pagi-pagi buta buka tenet dah tinjau-tinjau gambar laptop!! Sesiapa yang sudah memiliki laptop sudah pasti ia adalah barang kesayangan.... Laptop bagaikan kembar yang tak dapat dipisahkan!! bermacam-macam ada didalamnya... bukan saja nak cari info, nak cari hiburan, nak cari duit, nak buat benda baik, benda jahat pun boleh......dan yang penting dapat berhubung dengan orang tersayang walaupun mereka berada dihujung dunia sekalipun.....

Berbalik dengan laptop yang saya tinjau... dah tentu ia menjadi idaman saya!! Saya tetap setia memilih jenama Dell. Dell studio yang saya pakai ni pun, sangat lasak. Kami online dari pagi sampai ke hujung malam...... tapi tetap steady dan tak pernah meragam walaupun dah 2 tahun pakai!!. Sangat puas hati....

Kini model Vostro pulak, tengok spekasi yang ada padanya memang hebat.... kalaulah saya dapat beli satu lagi....sudah pasti saya ambik yang ni....

1. Dell Vostro 3300, 3400, 3500



























Spesifikasi Dell Vostro 3300, 3400, 3500 :

- 13.3 inci | 14-inci | 15,6-inci
- powered by prosesor Intel Core i3/i5
- memori DDR3 hingga 8GB
- hard drive 500GB
- LED backlit display
- Nvidia Geforce free 310M 512MB
- DVD burner
- 2.0MP webcam
- fingerprint reader dan Windows 7


2. Dell Vostro 3.700















Dell Vostro 3.700 pula adalah notebook Vostro sejati pengganti desktop dengan layar 17,3 inci. Didukung versi high-end menggunakan Intel Core i7 quad-core processor dan bergantung pada nVidia Geforce GT (1GB) free 330M. Untuk fitur-fiturnya yang lain tetap sama.

Nak info banyak lagi pasal Dell sila check kat sini..

No comments:

Post a Comment