Friday, January 1, 2010

Beg Tangan Kesayangan

Cuti tahun baru!!!.... Kami sekeluarga buat plan nak menonton wayang filem Avatar. Dengar cerita, filem tu best. Anak-anakku dah sibuk mengajak kami menontonnya sejak seminggu lalu. Ada kelapangan so kami pun pergilah. Tapi tak ada rezeki pula kerana kehabisan tiket. Tapi kami tetap beli tiket tayangan untuk hari esok!. So hari ini just jalan-jalan di Jusco.

Kebetulan ada jualan happy hours. Terperangkap pulak aku di lambakan beg tangan yang cantik-cantik. Aku tergoda dan akhirnya terbeli satu beg tangan.... Tapi tak rasa menyesal langsung sebab dapat aku dapat membeli beg yang berharga RM 199.90 dengan harga RM 40.00 sahaja sebab ada diskaun 80%. Beg ni akan menjadi salah satu bag kesayanganku kerana aku terlalu suka designnya yang simple dan besar dan yang penting aku dapat meletakkan Kamera DSLR kesayanganku di dalamnya....














No comments:

Post a Comment