Wednesday, January 5, 2011

Aku Makan Set Salindah Untuk Pregnant Kali ni.....


Salam...
Dah lama rasanya tak jenguk blog ni... macam dah bersawang dan dah tumbuh segala jenis pokok kat blog terbiar ni....  hari ni nak entri set salindah yang tengah aku makan sekarang ni... actually dah lama aku carik ubat ni... maaf ni bukan ubat ye... ni ramuan pemakanan tambahan untuk bayi dan ibu mengandung. Terkandung dalam bentuk homopati, biokimia dan herba...

Search kat google kat mana nak dapat benda ni dan baca gak testimoni org2 yg telah menggunakan. Semuanya memberi fedback yg positif..... Kebetulan masa aku gi MAHA 2010 ari tu aku terjumpalah dgn kiosk era edar ni... so aku beli lah sekali kat situ... diorang offer jadi ahli... so aku pun jadi lah ahli secara tak langsung... bukan apa nanti aku nak beli lagi boleh dapat harga murah kan...

Setakat hari ni aku dah makan B2... kandungan aku sekarang dah 24 minggu... alhamdulillah!! setakat ni tak de alahan teruk untuk kandungan aku kali ni... berbanding dengan anak pertama dan kedua dulu... rasanya muntah2 dan kepala aku sentiasa nampak bintang je... mabuk teruk!!! Pregnant yg ni belum muntah lagi... steady je!!

Mengidam pun tak over sangat... Hari tu ada mengidam durian... tapi sampai sekarang belum dapat makan.... hubby kata payah nak dapat sebab tak musim... aku ok jerr.. tak delah teringat sangat!! kira anak dalam perut aku ni memahami betul!!! tak delah meragam sangat sebab tak dapat makan buah durian...

Tapi aku perasan sejak aku makan benda ni... baby dalan perut ni terasa sangat aktifnya... asyik bergerak2 dan menendang aje... rasanya preg yg dulu tak delah cam ni ... aku selalu tak berapa selesa kerana baby asyik bergerak aja... tapi memang tak sabar betul nak tengok dia 3 bulan lagi....harap aku dapat melahirkan baby ni dengan selamat.... amin!!

1 comment:

  1. wana...my baby pon aktif sgt kt dalam nie. i due 21st april n urs pon april kan? dah start mnum air kelapa muda lom?

    ReplyDelete