Wednesday, November 24, 2010

Babyku dah 17 Minggu


Wah2 manyak shiok my baby landing dalam perut aku kan kan!!... sejak aku scan minggu lepas, tiap2 hari aku asyik tengok gambar ni, walaupun cuma nampak bayang2 je hati aku dah berbunga2!!! senyum pun sampai ketelinga!! Maklum jelah dah 12 tahun tak timang baby... datang pulak orang baru mana hati tu tak happy!!

Masa scan, kandungan aku baru 16 minggu.... kini dah masuk 17 minggu!! Perut dah mula nak membesar. Dah terasa pergerakannya...... waktu scan tu doktor kata baby aku sihat je... aktif dan dah berpusing-pusing dalam perut aku!! Jantinanya tak jelas lagi... doktor masih tak dapat meneka lelaki atau perempuan.... Aku pon tak kisah my baby girl atau boy... janji sihat dan sempurna!!!

Kakaknya yang paling excited nak dapat baby baru... hari2 asyik raba perut aku!! asyik tanya aku cam mana rasanya ada baby dalam perut... dan dier ada buat entry dalam blognya. Hahaha... lucunya anak ku yang satu ni... Walaupun dah besar aku masih cium-cium dia... dia pun dah naik lemas.... Aku ni memang suka cium cium anak.... aku tak kira walaupun dia dah besar ... selagi si baby belum kuar... dialah jadi mangsa!!! kakak kata kalau dah ada baby, tak yah cium dia lagi, boleh cium baby pulak!! dia dah serabut!!! Hahaha aku jawab belum tentu lagi!!!

No comments:

Post a Comment