Friday, November 26, 2010

Jom tengok Fesyen Pregnant Dress....

Salam semua..
Pagi2 lagi dah ngadap lappy, anak2 sume lum bangun... Biasalah selain dari wat blogwalking hari ni aku tergerak hati nak tengok fesyen2 untuk pregnant woman... Walaupun perut aku lum cukup besar tapi.... rasanya dah kena cari baju preknen. Banyak baju2 dah start tak muat!!!


yang ni bagi aku cantik sangat... aku memang suka warna hitam... kainnya pula jenis chiffon!! soft je pakai kat badan.


Yang warna biru ni pun aku suka... warna die lembut. ada riben antara  dada dan perut... nampak elegan!.


Yang merah ni pun aku suka... leher bentuk V memang selesa!! nampak sopan dan nice....


Yang ni pun cantik sangat... kain nampak selesa dan zip kat bahagian depan memang aku suka. lengan pendek berkedut tu aku kureng sikit... tapi kalau ada yang lengan panjang memang aku rembat!!!

Berani mati ooo kalau pakai yang ni... too seksi bagi aku.... kalau pakai kat umah boleh jugakk!! nampak cantik dan selesa!!

No comments:

Post a Comment